
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Nit de Farolets
31-07-2024 @ 21:30

Desfilada de farolets, precedida per la Colla de Dolçainers i Tabaleters d’Aldaia.
Recorregut: plaça Constitució, carrers Major, Sant Francesc, Adolfo Sáez i Església fins a la plaça de la Constitució, on es coneixeran els farolets guanyadors i es farà l’entrega de premis. A continuació espectacle “El libro de la Selva” a la plaça de la Constitució.
NORMES CONCURS DELS «FAROLETS» INSCRIPCIÓ PRÈVIA EN L’AJUNTAMENT
Tots els xiquets i xiquetes que vulguen participar en la desfilada hauran d’inscriure’s en el correu farolets@ajuntamentaldaia.org, (nom i cognoms) des del dia 22 al 30 de juliol, i el dia 31 de juliol abans de passar pel jurat per a fer la valoració es donarà un número per a cada farolet, que haurà de portar el dia de la desfilada i que haurà d’estar a la vista.
És el que servirà perquè el jurat puga valorar i atorgar els premis. Hora d’inici de valoració del jurat 20 hores a la plaça. Hora de recollida de números a les 19 hores a la plaça. (forma d’inscripcions per determinar)